مقالات

مزیت تصفیه آب اکولایف

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، مزین دستگاه تصفیه آب اکولایف

مزیت تصفیه آب اکولایف

مزیت تصفیه آب اکولایف در بهبود کیفیت آب چیست ؟ دستگاه تصفیه آب اکولایف چه ویژگی دارد؟

این روزها به دلیل انواع آلودگی‌های موجود در آب لوله‌کشی و باقی‌ماندن برخی آلاینده‌ها بعد از فرآیند تصفیه شهری، افراد درصدد تهیه یک دستگاه تصفیه خانگی یا دستگاه تصفیه نیمه صنعتی هستند. در بین انواع مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی، تصفیه آب اکولایف یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین برندهای موجود در بازار به‌حساب می‌آید. چراکه این دستگاه براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و به دلیل دارا بودن بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات طول‌ عمر بالایی دارد. همکاران ما در گروه تصفیه آب پرشیا قصد دارند در این مطلب از مزیت تصفیه آب اکولایف نکات و موارد مهمی برای شما بازگو نمایند، تا شما را نسبت به خرید یکی از انواع مدل‌ دستگاه‌ها مطمئن نمایند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

چرا دستگاه تصفیه آب اکولایف؟

دستگاه تصفیه اکولایف به دلیل داشتن استانداردهای جهانی که تحت تکنولوژی تصفیه اسمز معکوس، ساخته شده‌اند درحال حاضر به‌عنوان بهترین و دقیق‌ترین دستگاه تصفیه آب شناخته شده‌اند. این دستگاه‌ها با بهره‌مندی از سیستم اسمز معکوس و با کمک فیلترهای تصفیه آب می‌تواند با ازبین بردن تمام ناخالصی‌ها و حذف تمام ذرات معلق در آب کیفیت آب شرب را افزایش دهد و خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را کاهش دهد. این دستگاه در هفت مرحله تمام آلاینده‌ها ازجمله ترکیبات کلردار، ویروس‌ها، باکتری‌ها، نیترات، آرسنیک، نیتریت، شن‌وماسه و… را از آب حذف می‌نماید. مخزن تعبیه شده در دستگاه از قطعات اصل و اورجینال ساخته شده است و دارای سه لایه با سطح کیفی مطلوبی است.

در ساختار دستگاه تصفیه اکولایف از هوزینگ‎هایی استفاده شده است که با مواد فود گرید Food Grade ساخته شده‌اند و هیچ نوع آلاینده‌ای را به آب منتقل نمی‌کنند. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده در طولانی مدت را دارد، زیرا با شاسی مقاوم در برابر خوردگی تولید شده است.

مزیت‌های استفاده از دستگاه تصفیه اکولایف

دستگاه تصفیه اکولایف در مدل‌های مختلفی تولید و در بازار عرضه شده است، اما آنچه استفاده از این دستگاه را لازم و واجب می‎گرداند این موضوع است که آب لوله‌کشی بعد از گذشت از این دستگاه به سطح کیفی بسیار بالایی دست پیدا می‌کند. در ادامه به بیان مزیت تصفیه آب اکولایف اشاره خواهیم کرد تا تردید شما کاسته و جهت خرید یکی از انواع مدل‌های این دستگاه مصمم گردید.

  • برخورداری از تمام استاندادهای جهانی که می‌تواند سطح کیفی آب را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
  • برخورداری از بهترین و باکیفیت‌ترین فیلتر تصفیه آب با طول عمر بسیار بالا در این دستگاه.
  • وجود فیلترهای کربنی که برپایه گیاهی ساخته شده‌اند و در کنار عملکرد مطلوب هیچگونه ماده شیمیایی به آب اضافه نمی‌کنند؛ این فیلتر با نام فیلتر کربن گرانول شناخته شده است.
  • وجود فیلترهای قلیایی در مرحله آخر فیلتراسیون دستگاه که علاوه‌بر افزایش سطح کیفی آب خواص آب ار نیز بهبود می‌بخشد.
  • برخورداری از فیلتر مینرال جهت اضافه نمودن املاح مفید به آب.
  • ازبین رفتن طعم و بوی نامطبوع آب به واسطه وجود فیلتر پوست کربن.
  • حذف تمام آلاینده‌های موجود در آب و کاهش سختی آب با روش تصفیه اسمز معکوس به واسطه وجود فیلتر ممبران.
  • ازبین بردن کلر باقی‌مانده از تصفیه شهری به جهت خالص‌سازی آب و جلوگیری از وارد آمدن هرگونه صدمه به فیلتر ممبران توسط فیلتر کربن بلاک.
  • حذف گل‌ولای و ذرات معلق موجود در آب و ایجاد شفافیت بالا در آب توسط فیلتر الیافی.

خرید دستگاه تصفیه اکولایف استاندارد

متأسفانه به دلیل نوسانات ارزی و وجود برخی افراد سودجو، این روزها خرید دستگاه‌ها و محصولات اصل و اورجینال وارداتی کمی سخت شده است. به‌همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در خرید محصولاتی که به سلامتی شما و عزیزانتان مرتبط است، دقت بیشتری داشته باشید و به مراکزی مراجعه نمایید که نسبت به آن‌ها اطمینان دارید. در خرید دستگاه تصفیه اکولایف، گروه تصفیه آب پرشیا می‎تواند محصولاتی اصل ساخت کشور تایوان به شما ارائه نماید. توجه داشته باشید این گروه بازرگانی انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی را به‌همراه 2 سال گارانتی طلایی و خدمات مادام ‌العمر به شما مشتریان گرامی عرضه می‌نمایند.

همچنین تمام دستگاه‌های ارائه شده توسط این مجموعه باتوجه به قطعات و مدل ساخت دارای استانداردهای نظیر NSF, FDA, Water Quality, CE هستند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده یک دستگاه تصفیه خانگی از این گروه بازرگانی تهیه نمایید و از خدمات ایشان بهره‌مند گردید.

کلام آخر

همکاران ما در این مطلب تلاش کردند تا مزیت تصفیه آب اکولایف را شرح دهند تا شما بتوانید نسبت به خرید یک دستگاه تصفیه خانگی تصمیم آخر را بگیرید. بنابراین اگر قصد خرید یک دستگاه تصفیه آب بادوام و باکیفیت را دارید، حتماً به سراغ یکی از مدل‌های تصفیه آب اکولایف بروید. این دستگاه که عملکرد مطلوب و سطح کیفی بالایی دارد دارای بهترین فیلتر تصفیه آب است که می‌تواند آبی گوارا و سالم برای نوشیدن فراهم آورد. شما جهت خرید می‌توانید به وب‌سایت گروه Ropersia مراجعه نمایید و انواع مدل‌های دستگاه تصفیه اکولایف را با یکدیگر مقایسه و سپس انتخاب و خریداری نمایید. در این مجموعه علاوه‌بر ارائه دستگاه تصفیه اصل و اورجینال، فیلترهای دستگاه تصفیه نیز به مشتریان ارائه می‌گردد، بنابراین درصورت نیاز به تعویض فیلتر دستگاه شما می‌توانید به راحتی فیلترهای استاندارد و اصل را از این مجموعه تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رفع هرگونه ابهام می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.  

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *