مقالات

خرید تصفیه آب اکولایف

خرید تصفیه آب اکولایف

خرید تصفیه آب اکولایف

خرید تصفیه آب اکولایف در مدل های مختلف، از سایت پرشیا امکان پذیر است.

همانطور که می‌دانید، امروزه به دلیل وجود املاح و آلودگی‌ها در آب لوله‌کشی، خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقدامی لازم و ضروری است. چراکه آب شرب لوله‌کشی توسط تصفیه خانه‌های شهری به‌صورت کامل از آلودگی‌ها، باکتری‌ها و املاح شیمیایی پاک نمی‌شود، بنابراین برای اینکه سلامت خود و عزیزانمان را حفظ نماییم باید به فکر تهیه یک دستگاه تصفیه خانگی باشیم. یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه اکولایف است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر شما نیز قصد خرید تصفیه آب اکولایف را دارید، با ادامه مطلب همراه ما باشید، گروه صنعتی Ropersia در ادامه قصد دارد ویژگی‌های این دستگاه را برای شما بیان نماید تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

خرید تصفیه آب اکولایف

انواع دستگاه تصفیه اکولایف

مطمئناً دستگاه اکولایف یکی از بهترین نوع از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی است که می‌تواند آب را در چند مرحله تصفیه نماید و تمام آلودگی‌های موجود در آن را حذف کند. این دستگاه که عملکردی بدون نقص دارد ساخت کشور تایوان است و در دو مدل اکونومی Economy و پریمیوم  Premmium در بازار عرضه می‌گردد. هرکدام از این مدل‌ها ویژگی‌ها و مشخصات مخصوص به خود را دارند که در ادامه مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل پریمیوم

تصفیه آب اکولایف مدل پریمیوم premium که دارای تمامی استانداردهای جهانی و بین‌المللی مانند Water Quality، NSF و FAD استدارای مخزن آب تانک پک Tp19 است که از بهترین و مرغوب‌ترین مخزن‌های موجود در بازار به‌شمار می‌آید. این مخزن آنتی باکتریال است، درنتیجه امکان رشد هرگونه میکروب و جلبک را به حداقل می‌رساند. مخزن تصفیه آب پریمیوم 3 لایه دارد و می‌تواند تا 20 لیتر آب تصفیه شده را در خود ذخیره نماید. بنابراین در زمان قطع برق درصورت نصب این دستگاه تا چند ساعت آب سالم و تصفیه شده در اختیار خواهید داشت. تصفیه آب مدل پریمیوم براساس شیوه اسمز معکوس در چهار مرحله آب را از هرگونه آلودگی پاک می‌نماید. اجزاء و قسمت‌هایی که دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل پریمیوم را تشکیل می‌دهد عبارتند از:

  • هوزینگ تصفیه آب که از مواد FOOD GRADE و گیاهی ساخته شده است.
  • پمپ و سوئیچ پرشر و لوپرشر که عملکردی با قدرت 125 psi در فرآیند تصفیه آب دارند.
  • گیج فشار و فیلترهای نسوز
  • هوزینگ ممبران که به‌عنوان قلب دستگاه تصفیه آب شناخته شده است و مرحله چهارم تصفیه آب دستگاه اکولایف را تشکیل می‌دهد.

 دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس

تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس Eco Plus که از استانداردهای جهانی NSF، FDA،  Water Quality و CE برخوردار است تحت تکنولوژی اسمز معکوس RO آب لوله کشی را تصفیه و از آلودگی‌ها پاک می‌کند. همانطور که می‌دانید تکنولوژی اسمز معکوس یکی از بهترین و دقیق‌ترین روش‌های تصفیه آب در دنیا محسوب می‌شود که می‌تواند تمام آلاینده‌های موجود در آب مانند آرسنیک، نیتریت، ترکیبات کلردار، شن و ماسه، گل و لای و باکتری‌ها یا ویروس‌ها را ازبین ببرد. این دستگاه که نسبت به تصفیه آب مدل پریمیوم ارتقاء پیدا نموده است، آب را در هشت مرحله تصفیه می‌نماید. اجزاء و قسمت‌هایی که دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس را تشکیل می‌دهد عبارتند از:

  • مخزن آنتی‌باکتریال با گنجایش 20 لیتر آب که کیفیت بسیار بالایی دارد و امکان رشد باکتری و جلبک در آن صفر است.
  • هوزینگ فیلتر دستگاه تصفیه اکولایف بدون واکنش با آب
  • پمپ دستگاه تصفیه که توانایی پمپاژ آب با فشار بالا را دارد و فشاری معادل 125 به آب وارد می‌نماید.
  • هوزینگ فیلتر ممبران که اصلی‌ترین قسمت از دستگاه اکولایف به‌شمار می‌آید، تمام املاح و ذرات مضر را از آب جدا می‌کند و همراه فاضلاب دفع می‌نماید.
  • سوئیچ‌های پرشر و لوپرشر با کیفیت بسیار بالا
  • شیر برداشت دستگاه تصفیه آب که تماماً از جنس برنج ساخته شده است و روکشی از کروم دارد و به‌صورت اهرمی باز و بسته می‌شود.
  • فیلترهای دستگاه تصفیه اکولایف مدل اکوپلاس که شامل هفت فیلتر می‌شود.

فیلترهای دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس

باتوجه به توضیحات مهمی که در قسمت‌های قبلی آورده شد، دستگاه تصفیه اکولایف مدل اکوپلاس به دلیل تصفیه هشت مرحله‌ای و وجود هفت فیلتر آب را از املاح اضافه و ناخالصی‌ها کاملاً تصفیه می‌نماید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت خرید تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. این دستگاه که توسط گروه صنعتی Ropersia به بازار عرضه می‌گردد به فیلترهای مختلفی که در ادامه برررسی خواهیم کرد مجهز است.

  • فیلتر پلی‌پروپیلن PP: وظیفه حذف املاح مانند شن، ماسه، گل‌ و لای و رسوبات را برعهده دارد.
  • فیلتر کربن اکتیو گرانول GAC UDF: وظیفه حذف کلر از آب را برعهده دارد.
  • فیلتر کربن بلاک: وظیفه پاکسازی کامل ناخالصی‌ها از مراحل قبلی را برعهده دارد.
  • فیلتر ممبران اسمز معکوس Ro Membrane: حذف تمام املاح مضر را انجام می‌دهد.
  • فیلتر پست کربن Post Carbon: حذف بو، ایجاد طعم شیرین، حذف رنگ بد و حذف تلخی آب آشامیدنی را انجام می‌دهد.
  • فیلتر مینرال Mineral: وظیفه اضافه نمودن املاح معدنی تصفیه شده مانند کلسیم، منیزیم، سدیم و بی‌کربنات را برعهده دارد.
  • فیلتر قلیایی Alkaline: وظیفه اضافه نمودن سنگ‌های معدنی دارای یون‌های کلسیم، منیزیم یا زئولیت را به آب برعهده دارد.

کلام آخر

همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم، مراحل تصفیه آب شهری برای به‌دست آمدن آبی سالم و گوارا کافی نیست. از آنجایی که همه ما باید برای حفظ سلامت خود و فرزندانمان تلاش کنیم تا موادغذایی و آبی سالم مصرف نماییم، لازم است جهت خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی اقدام نماییم. گروه صنعتی Ropersia به‌عنوان واردکننده و فروشنده انواع دستگاه‌ تصفیه آب خانگی، تصفیه آب نیمه‌ صنعتی و صنعتی می‌تواند در این پروسه شما را همراهی نماید. از بین انواع مدل این دستگاه‌ها، دستگاه تصفیه آب اکولایف، به‌عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه شناخته شده است. بنابراین شما می‌توانید جهت خرید تصفیه آب اکولایف خانگی به این گروه صنعتی مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت سفارش می‌توانید با همکاران ما در این گروه صنعتی تماس حاصل فرمایید و یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *