مقالات

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

تصفیه آب اکولایف مدل اکوپلاس EcoPlus، انواع دستگاه تصفیه آب، مزیت دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی از کجا بخریم

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بر اساس چه معیارهایی باشد و از کجا بخریم ؟

وجود املاح مضر و آلاینده‌های شیمیایی دلیل کاملاً موجهی شده است تا هرکدام از ما برای سلامتی جسمی خود با خرید تصفیه آب خانگی قدمی برداریم.

چراکه استفاده طولانی مدت از آب لوله‌کشی زمینه را برای ایجاد بیماری‌های متعدد و مشکلات بزرگ برای همه ما ایجاد می‌نماید. بنابراین نصب یک دستگاه‌ تصفیه آب در مسیر لوله‌کشی می‌تواند درصد بالایی از آلودگی‎های موجود در آب مانند باکتری‌ها، رسوبات سمی، ویروس‌ها و عناصر مضر را حذف و نوشیدنی گوارا و سالمی برای شما فراهم ‌نماید.

همکاران ما در مجموعه Ropersia قصد دارند در این مطلب نکات مهمی درخصوص مهمترین مزیت تصفیه آب و فاکتورهای اصلی این دستگاه برای شما بیان نمایند، پس لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.

نصب دستگاه تصفیه آب چه مزیت‌هایی دارد؟

مزیت‌ تصفیه آب بسیار زیاد است، بنابراین دلایل بسیار خوبی وجود دارد تا شما قصد داشته باشید یکی از انواع آن را تهیه نمایید. امروزه به دلیل وجود آلودگی‌های کنترل نشده در آب لوله‌کشی اغلب کارشناسان و متخصصین به اقشار مختلف جامعه توصیه می‌کنند یک دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری نمایند. مهمترین مزیت‌های انواع دستگاه تصفیه آب خانگی عبارتند از:

  • بهبود بخشیدن به طعم و بوی آب
  • حذف 99 درصد از آلاینده‌ها و ناخالصی‌های درون آب
  • کمک به حفاظت از محیط زیست
  • طعم بهتر غذاهای پخته شده
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • حذف مواد اسیدی، باکتری‌ها، ویروس‌ها و رسوبات سمی از آب
  • بهبود بخشیدن به سیستم ایمنی بدن
  • بهبود بخشیدن به سلامت پوست
  • سلامت دستگاه گوار

در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به کدام فاکتورها باید توجه نمود؟

وجود انواع دستگاه‌های تصفیه خانگی، انتخاب و خرید این دستگاه‌ را برای برخی افراد مشکل نموده است. ما در اینجا مهمترین و اصلی‌ترین فاکتورهای یک دستگاه تصفیه خوب را به شما ارائه می‌دهیم تا به سؤال دستگاه تصفیه آب خانگی از کجا بخریم پاسخ صحیحی داده باشیم.  

  • مهمترین ویژگی و فاکتوری که یک دستگاه تصفیه باید داشته باشد، برخورداری از سیستم اسمز معکوس است. این سیستم که با استفاده از فیلتر ممبران، املاح مضر و مواد سمی را تا ابعاد 0001/0 میکرون از آب حذف می‌نماید.
  • وجود فیلترهای تصفیه آب اورجینال و استاندارد در دستگاه تصفیه، در انواع محصولات عرضه شده توسط شرکت Ropersia فیلترهای استاندارد و اصل به‌کار رفته است.
  • وجود قطعات باکیفیت روی دستگاه‌های این مجموعه، ازجمله دستگاه‌های تصفیه آب اکولایف، اکوا پرو و تکنومن که از بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی شناخته شده‌اند. قطعات موجود در انواع مدل‌های این دستگاه‌ها مرغوب و استاندارد هستند و همین موضوع سبب افزایش کارایی دستگاه می‌گردد.
  • برخورداری از گواهینامه‌های بین‌المللی جهت اطمینان از سلامت آب آشامیدنی
  • وجود ضمانت ازسوی فروشنده دستگاه

انواع دستگاه‌های تصفیه آب گروه Ropersia

علاوه‌بر دستگاه تصفیه آب خانگی انواع دیگری از این دستگاه با کاربرد صنعتی و نیمه صنعتی در بازار عرضه می‌گردد که توسط گروه Ropersia نیز به فروش می‌رسد.

دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و نیمه صنعتی هرکدام کاربرد خاص و ویژه‌ای دارند و می‌توانند انواع آلاینده‌ها، ذرات معلق، فلزات سنگین، نیترات و آفت‌ کش‌ها را از آب حذف نمایند و آن را برای مصارف صنعتی، کشاورزی و انسانی آماده ‌‎کنند.

این دستگاه‌ها در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند، اما به‌طورکلی انواع صنعتی دستگاه تصفیه آب در ابعاد بزرگتری نسبت به دستگاه‌های خانگی ساخته می‌شوند، چراکه باید حجم بیشتری از آب را تصفیه نمایند.

هرچه ابعاد دستگاه تصفیه صنعتی یا نیمه صنعتی بزرگتر باشد، تعداد فیلترهای به‌کار رفته در آن بیشتر است و قیمت نهایی آن بالاتر خواهد بود.

کلام آخر

 وجود سبک زندگی سالم است ضامن به‌دست آمدن سلامت جسمی و روحی هر فردی به‌حساب می‌آید.

همه ما می‌دانیم که بیش از نیمی از حجم بدن انسان از آب تشکیل شده است، بنابراین مهم است این نوشیدنی گوارا سالم و بدون هرگونه آلودگی وارد بدن گردد.

تصفیه خانه‌های شهری تنها قادر هستند بخش کوچک از آلودگی‌های موجود در آب را حذف نمایند، درنتیجه اگر قصد دارید آبی سالم نوش جان کنید بهتر است به خرید تصفیه آب خانگی بیاندیشید.

حتماً از خود سؤال می‌کنید، دستگاه تصفیه آب خانگی از کجا بخریم ما نگرانی شما را برطرف نموده‌ایم. مجموعه Ropersia انواع مختلفی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

تمام دستگاه‌های عرضه شده در این مجموعه استاندارد هستند و همراه با ضمانت‌نامه معتبر به مشتریان عزیز ارائه خواه شد. بنابراین باتوجه به مزیت تصفیه آب و اهمیت نوشیدن آب سالم، همین امروز جهت خرید یک دستگاه تصفیه خانگی به سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *