مقالات

خرید دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب اکولایف پریمیوم، خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب

خرید دستگاه تصفیه آب با در نظر گرفتن چه مواردی باید انجام شود ؟

همانطور که می‌دانید در تصفیه خانه‌های شهری جهت ضدعفونی کردن آب شرب لوله ‎کشی به آن مقدار مشخصی کلر اضافه می‌کنند. این اقدام ممکن است که آب را از برخی میکروب‌ها و آلودگی‌ها ضدعفونی نماید اما پروسه تصفیه آب را کامل انجام نمی‌دهد. ازطرفی کلر ماده‌ای است که خود به تنهایی سبب ایجاد آسیب به بدن انسان می‌گردد. از این رو در برخی ساختمان‌ها مانند بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، کارخانه‌های کوچک، تولیدی‌ها و… از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی و در خانه‌ها از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی خریداری و استفاده می‌شود. همکاران ما در مجموعه Ropersia –تصفیه آب پرشیا قصد دارند در این مطلب ضرورت خرید دستگاه تصفه آب را برای شما شرح دهند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

خرید تصفیه آب اکولایف

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

در سراسر دنیا آزمایشات و تحقیقات گسترده‌ای بر روی آب لوله‌کشی انجام شده است، بنابر یافته‌ها آب مصرفی در اغلب مناطق دنیا به انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها و آلاینده‌ها سمی آلوده است. بنابراین بهتر است افراد با سفارش و خرید یک دستگاه تصفیه آب سلامت خود و عزیزانشان را حفظ نمایند. تصفیه کامل آب در تصفیه خانه‌های بزرگ شهری هزینه بسیار بالایی دارد، اما خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با هزینه‌ای اقتصادی می‌تواند آب شرب سالمی برای شما و اعضای خانواده‌تان فراهم آورد. در ادامه مطلب به بیان فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب اشاره خواهیم کرد:

کاهش خطر ابتلا به سرطان

 انتقال مواد سمی و شیمیایی مانند نیترات به آب‌های زیر زمینی خطر ابتلا افراد را به انواع بیماری‌های خطرناک مانند سرطان را افزایش می‌دهد. تصفیه آب از این آلاینده‎ها می‌تواند خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

ایجاد طعمی گوارا و شیرین برای آب

آلاینده‌ها، باکتری‌ها و آلودگی‌های موجود در آب سبب ایجاد طعمی تلخ در آب می‌شوند، همچنین این آلودگی‌ها عطر اصلی آب آشامیدنی را ازبین می‌برند. یک دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند طعم آب را از بوی کلر و دیگر مواد آلوده خالص کند.

تصفیه کلر

وجود کلر در آب علاوه‌بر بالا بردن خطر ابتلا به سرطان سبب ایجاد مشکلات قلبی و عروقی و ایجاد بیماری‌هایی مانند آسم، مشکلات تنفسی، نقص جنین در زمان تولد و… می‌شود. درنتیجه خرید و نصب یک دستگاه تصفیه خانگی Ropersia می‌تواند آب را از کلر پاک نماید و نوشیدنی گوارایی را ایجاد کند.

تصفیه آلاینده‌های موجود در لوله‌های ساختمان

 لوله‌کشی ساختمان‌های قدیمی اغلب زنگ‌زده و فرسوده هستند، تعویض این لوله‌ها یا خرید اب آشامیدنی سالم هزینه و وقت بسیاری لازم دارد؛ اما وجود یک دستگاه تصفیه آب می‌تواند آلاینده‌هایی که از لوله‌های ساختمان به آب منتقل می‌گردد را حذف نماید و آب لوله‌کشی گوارا گردد.

سطح باکتری کمتر

 وجود باکتری در آب شرب می‌تواند زمینه را برای ابتلا به انواع بیماری‌ها فراهم آورد. برخی از این باکتری‌ها مشکلاتی مانند حالت تهوع ایجاد می‌کنند که در کهن سالان و کودکان که سیستم ایمنی ضعیف‌تری دارند بیشتر دیده می‌شود. دستگاه تصفیه آب خانگی می‎تواند آب را از این باکتری‌ها خالص نماید.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه

خرید بطری آب آشامیدنی نه‌تنها برای شما هزینه زیادی به‌همراه دارد بلکه وقت بسیاری از شما هدر می‌نماید. ازطرفی خارج نمودن بطری‌های پلاستیکی نیز در طول زمان وقت زیادی از شما خواهد گرفت. همچنین اگر قصد داشته باشید با جوشاندن آب آن را از آلودگی‌ها پاک نمایید، وقت و انرژی بسیاری از شما می‌گیرد. درنتیجه خرید دستگاه تصفیه آب می‌تواند جنبه سرمایه‌گذاری برای شما داشته باشد؛ شما با این کار برای حفظ سلامت و بودجه خود اقدام مؤثری انجام خواهید داد.

کاهش میزان کربن در محیط زیست

خرید یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌تواند میزان بطری‌های پلاستیکی حاوی آب آشامیدنی در محیط زیست را کاهش دهد؛ درنتیجه با تولید زباله کمتر میزان کمتری کربن وارد محیط زیست می‌گردد.

تهیه نوشیدنی‌ها و غذاهای سالم

دستگاه تصفیه آب ارائه شده توسط Ropersia با تکنولوژی اسمز معکوس آبی گوارا و شیرین آماده می‌نماید و شما می‌توانید با استفاده از آن چای، قهوه و انواع غذاها را با طعمی لذیذتر و سالم‌تر تهیه نمایید.

حیوانات خانگی سالم و گیاهان شاداب‌تر

آب تصفیه شده توسط دستگاه‌ تصفیه آب خانگی نه‌تنها برای انسان‌ها مفید است، بلکه می‌تواند سلامت و شادابی حیوانات خانگی و گیاهان آپارتمانی شما را حفظ نماید.  

 

 

کلام آخر

همانطور که در این مطلب مطالعه نمودید خرید دستگاه تصفیه آب فواید بسیاری دارد؛ بنابران ضرورت خرید یکی از انواع این دستگاه‌ها برای شما واضح و روشن شد.

درصورت تمایل جهت سفارش و خرید یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توانید با همکاران ما در مجموعه Ropersia تماس حاصل فرمایید و یا به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

شما با نصب یکی از این دستگاه‌ها در مسیر آب لوله‌کشی آشپزخانه‌تان می‌توانید سلامت جسمی و روحی خود و عزیزانتان را حفظ نمایید و همواره نوشیدنی‌های گوارا و غذاهایی لذیذ مصرف نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در گروه تصفیه آب پرشیا تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *