مقالات

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بر چه اساس و معیار باید انتخاب شود ؟

کاهش کیفیت آب لوله‌کشی شهری و وجود انواع آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها در آن سبب شده است تا بسیاری از افراد جهت خرید دستگاه تصفیه آب اقدام نمایند. آلاینده‌هایی مانند کلر، آرسنیک، فلوراید، آفت‌کش‌ها، سرب و نیترات‌ها تنها بخشی از مواد و سمومی هستند که این روزها داخل آب شهری وجود دارند. بنابراین مصرف طولانی مدت این مایع حیات به‌صورت تصفیه نشده و خالص سبب بروز بیماری‌های متعددی در افراد می‌گردد. همکاران ما در مجموعه Ropersia در این مطلب قصد دارند لزوم خرید یک دستگاه تصفیه آب را برای شما شرح دهند و ویژگی‌های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را برای شما مشخص نمایند. پس اگر سلامتی خود و عزیزانتان برای شما اهمیت دارد، لطفاً تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

چرا خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی ضروری است؟

حفظ سلامتی بدن یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اقداماتی است که هرکدام از ما باید در طول عمر خود انجام دهیم. استفاده از آب تصفیه شده از اصلی‌ترین و مهمترین کارها در حفظ سلامت بدن به‌حساب می‌آید؛ چراکه حذف ترکیبات آلوده و مضر مانند مواد شیمیایی، فلزات سنگین و باکتری‌ها از آب لوله‌کشی به حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب یکی از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن در مسیر آب لوله‌کشی از ورود مواد مضر به سیستم ایمنی بدن خود و عزیزانتان جلوگیری نمایید و از بروز مشکلات جدی خودداری کنید.

بیماری‌هایی مانند اختلالات کلیوی، مشکلات گوارشی، کاهش ایمنی بدن و … می‌تواند در اثر مصرف آب لوله‌کشی و تصفیه نشده رخ دهد. بنابراین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با تکنولوژی پیشرفته اسمز معکوس می‌توانند آلاینده‌های موجود در آب را ازبین ببرند و ابی سالم برای نوشیدن فراهم کنند.

ویژگی‌های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی توسط فیلترهای مخصوصی آب لوله‌کشی را تصفیه و خالص می‌نماید. در هر دستگاه تصفیه چندین فیلتر وجود دارد که هرکدام از آن‌ها وظیفه جداسازی یکی از آلاینده‌ها را برعهده دارد. درحقیقت فیلتر دستگاه تصفیه آب، از ورود قسمتی از آلاینده‌ها از یک مرحله به مرحله بعد جلوگیری می‌کنند. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، ویژگی‌های مهم‌ و اصلی بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

فن‌آوری فیلتراسیون دستگاه

فن‌آوری به‌کار رفته در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه به حساب می‌آید. این فن‌آوری‌ها شامل اسمز معکوس، کربن فعال، استریلیزاسیون توسط اشعه ماوراء بنفش (UV) و تبادل یونی می‌شود. هرکدام از این شیوه‌های فیلتراسیون مزیت‌های خود را دارند، اما در حال حاضر بهترین و به‌صرفه‌ترین فیلتراسیون در دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، روش اسمز معکوس شناخته شده است. این شیوه که 99 درصد آلاینده‌های آب لوله‌کشی شهری را تصفیه و حذف می‌نماید، آب آشامیدنی بسیار سالمی را برای نوشیدن فراهم می‌کند.

ظرفیت ذخیره آب

هر دستگاه تصفیه آب، مقدار مشخصی توان ذخیره آب تصفیه شده را دارد؛ این موضوع به این معنا است که هر دستگاه تصفیه آب می‎تواند در زمان معینی مقداری آب تصفیه شده را در خود ذخیره کند. ظرفیت ذخیره‌سازی آب مورد نیاز شما بستگی به تعداد افراد خانواده، تعداد دفعات تأمین آب و مصرف روزانه شما دارد. اگر قصد خرید یک تصفیه آب خانگی را دارید بهتر است از ظرفیت‌های 2، 3 یا 4 گالنی استفاده کنید. در مجموعه Ropersia شما می‌توانید بهترین دستگاه تصفیه را با مرغوب‌ترین مخزن ذخیره آب را تهیه نمایید.

توانایی حذف آلاینده‌ها

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، بهترین دستگاه تصفیه آب، دستگاهی است که بتواند طیف وسیعی از آلاینده‌ها مانند سم‌ها، آفت‌کش‌ها، سرب، فلزات سنگین، باکتری‌ها و… را از آب لوله‌کشی حذف نماید. بنابراین برای اینکه نوشیدنی سالمی برای مصرف خود و عزیزانتان در اختیار داشته باشید باید بهترین دستگاه تصفیه خانگی را تهیه نمایید تا با بیشترین حذف آلاینده‌ها نوشیدنی سالمی در اختیار داشته باشید. برای رسیدن به این هدف شما می‌توانید از بین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه اسمز معکوس را تهیه و نصب نمایید؛ همانطور که قبلاً ذکر شد این فن‌آوری تا 99 درصد آلاینده‌ها و ناخالصی‌ها را از آب آشامیدنی حذف می‌نماید.

این فن‌آوری در فیلتر دستگاه تصفیه آب در مرحله آخر املاح معدنی مفید که از آب حذف شده بودند را مجدداً به آب اضافه می‎کند تا علاوه‌بر ایجاد طعم خوب املاح مفید منیزیم، سدیم، کلسیم و پتاسیم به آب اضافه شوند.

 

کلام آخر

مصرف مواد غذایی و نوشیدنی‌های سالم در حفظ سلامتی بدن لازم و ضروری است؛ همانطور که می‌دانید 3/2 حجم بدن همه ما از آب تشکیل شده است، بنابراین مصرف روزانه آب فراوان می‌تواند به حفظ سلامت و کارکرد بهتر اندام‌های داخلی کمک فراوانی نماید. متأسفانه این روزها به دلیل وجود مواد مضر در آب لوله‌کشی، این مایع حیات به‌صورت مستقیم قابل استفاده نیست و درصورت مصرف طولانی مدت امکان ایجاد بیماری‌های مختلف را فراهم می‌آورد. بنابراین بهتر است با نصب یک دستگاه تصفیه آب خانگی در مسیر عبور آب لوله‌کشی، نوشیدنی سالم و بدون آلودگی برای خود و عزیزانتان فراهم آورید.

همکاران ما در مجموعه Ropersia در این مطلب تلاش کردند تا لزوم داشتن یک دستگاه تصفیه خانگی و ویژگی‌های بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را برای شما بیان نمایند. اگر قصد دارید یکی از انواع این دستگاه‌ها را تهیه نمایید می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و در جریان نحوه ثبت سفارش قرار گیرید. انواع دستگاه‌های تصفیه در این مجموعه از بهترین متریال ساخته شده‌اند و آب شرب لوله‌کشی را تا 99 درصد خالص و تصفیه می‌نماید. دستگاه‌های تصفیه ارائه شده در این مجموعه شامل دو سال خدمات پس‌از فروش وگارانتی طلایی هستند. همچنین شما جهت سرویس دستگاه تصفیه خود، می‌توانید فیلتر دستگاه تصفیه آب را نیز از این مجموعه تهیه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *