مقالات

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی، با توجه به مدل، ساخت کشور، تعداد فیلتر و … متفاوت است.

این روزها به دلیل وجود حجم بسیار بالای املاح و آلاینده‌ها در آب‌های لوله‌کشی، اغلب افراد درصدد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. چراکه باوجود تصفیه خانه‌های شهری بازهم در آب شرب لوله‌کشی مقدار زیادی ملاح مضر و آلاینده وجود دارد که سلامت انسان را به خطر می‌اندازد. دربین فروشگاه‌های عرضه محصولات تصفیه، انواع دتگاه تصفیه آب خانگی از برندهای مختلف چینی، تایوانی، ایرانی و… ارائه می‌گردد. همه ما قبل از خرید این محصول بررسی‌هایی در میزان کیفیت برندهای مختلف و قیمت آن انجام می‌دهیم تا درنهایت بتوانیم خریدی مطمئن‌تر انجام دهیم. ما در این مطلب قصد داریم درخصوص قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی و نکات مهم و قابل توجه در هنگام خرید این محصول مطالب مفیدی به شما ارائه دهیم، پس لطفاً تا پایان ما را همراهی بفرمایید.

فیلتر دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکونومی

فاکتورهای مهمی که بر قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تأثیر می‌گذارد

عوامل متعدد و مختلفی بر قیمت نهایی دستگاه تصفیه آب خانگی تأثیر می‌گذارند که از میان آن‌ها 2 فاکتور از بقیه دلایل مهم‌تر به‌شمار می‌آیند. توجه داشته باشید در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هیچگاه به دنبال جنس ارزان نباشید، چراکه این محصول مستقیماً بر سلامت شما و خانواده‌تان تأثیر می‌گذارد و اشتباه نادرست و انتخاب یک دستگاه تصفیه آب بی‌کیفیت می‌تواند نتایج نگران‌کننده‌ای به‌همراه داشته باشد. درنتیجه در خرید یک دستگاه تصفیه خانگی، آخرین فاکتور مورد بررسی شما باید قیمت دستگاه باشد. در ادامه به بیان فاکتورهای مهمی که باید در زمان خرید دستگاه تصفیه خانگی مورد توجه قرار دهید می‌پردازیم، لطفاً به مطالب ذکر شده دقت بفرمایید تا در زمان خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی انتخاب مناسب‌تر و ایمن‌تری داشته باشید.

  • به تعداد و انواع فیلترهای دستگاه توجه نمایید
  • از کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه اطمینان حاصل کنید.

کدام دستگاه تصفیه آب خانگی را نباید خرید

این روزها در بازار، محصولات چینی به وفور دیده می‌شوند و با قیمت‌های نسبتاً پایینی به فروش می‌رسند. کالاهای ساخته شده در کشور چین ازنظر کیفیت درحد متوسط روبه ‌پایین قرار دارند، به همین علت اغلب متخصصین در حوزه سلامت توصیه می‌کنند محصولات چینی که با سلامتی افراد ارتباط مستقیمی دارند، خریداری نشود. اغلب این محصولات چینی با استفاده از مواد نامرغوب و پلاستیک بی‌کیفیت ساخته شده‌اند و به جای استفاده از فیلترهای کربنی جهت حذف کلر و گازهای شیمیایی یا آلاینده‌ها در آن‌ها از ذغال‌سنگ حاوی فلزات سنگین استفاده شده است. همچنین این دستگاه‌ها در محیط‌هایی کاملاً غیربهداشتی مونتاژ می‌شوند، بنابراین ما در گروه صنعتی Ropersia به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی حتماً از مشاورین ما درخواست راهنمایی بفرمایید تا بهترین گزینه را جهت خرید انتخاب کنید.

همچنین در بین انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مدل‌هایی به فروش می‌رسد که گفته می‌شود مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب تصفیه شده اضافه می‌کند. ما به شما توصیه می‌کنیم هیچگاه از این نوع دستگاه‌ها خریداری نکنید، چراکه اگر یک آسیب جزئی به دستگاه، در پروسه اضافه شدن مواد معدنی به آب تصفیه شده اختلالی رخ دهد، همان مواد مفید به عوامل سرطان‌زا تبدیل می‌شوند یا ممکن است زمینه را برای ابتلاء شما به بیماری‌های روده، معده و کبد فراهم آورد.

چه دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنیم؟

مسلماً همه ما تلاش می‌کنیم تا مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی مصرف کنیم که سلامتی‎مان به خطر نیوفتد؛ بنابراین در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید نکات مهمی را درنظر داشته باشیم تا بتوانیم محصولی را به خانه ببریم که به حفظ سلامت ما و خانواده‌مان کمک کرده باشد. در مجموعه Ropersia انواع دستگاه تصفیه آب خانگی باکیفیت به مشتریان محترم عرضه می‌گردد. در ساخت و تولید دستگاه‌های موجود در این مجموعه فاکتورهای مهمی درنظر گرفته شده‌اند، در ادامه این عوامل مهم را به شما معرفی می‌نماییم. با بررسی این عوامل و درنظر داشتن آن‌ها شما نیز می‌توانید محصولاتی درجهت بهبود وضعیت سلامت خود و خانوده خود تهیه نمایید.

  • بهداشتی بودن کلیه اجزاء و قطعات دستگاه تصفیه آب
  • داشتن تأییدیه‌های بهداشتی از FDA و NSF
  • تولید شده در محیط‌های کاملاً بهداشتی و اتوماتیک
  • برخورداری دستگاه از 5 مرحله تصفیه آب به روش اسمز
  • استفاده از فیلترهای کربن مرغوب تهیه شده از پوست نارگیل یا چوب بامبو
  • برخورداری از اتصالات محکم و باکیفیت
  • وجود دو اورینگ (واشر لاستیکی) در قسمت محفظه جهت جلوگیری از نشتی آب
  • وجود شیر برقی جهت جلوگیری از هدر رفتن آب در زمان خاموش بودن دستگاه
  • وجود سوئیچ فشار پایین جهت محافظت از پمپ
  • داشتن گارانتی و خدمات پس‌از فروش

فیلتر دستگاه تصفیه آب اکولایف مدل اکونومی

کلام آخر

وجود آلاینده‌ها و گازهای شیمیایی یا کلر در آب آشامیدنی زمینه را برای ابتلاء افراد به بیماری‌های مختلف فراهم می‌آورد. به‌همین علت اغلب افراد برای تصفیه آب لوله‌کشی و نوشیدن آب سالم، اقدام به خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می‌کنند. در بین دستگاه‌های تصفیه آب موجود در بازار انواع محصولات باکیفیت بالا و پایین دیده می‌شود. بهتر است قبل از انتخاب این محصول فاکتورهای مهم دستگاه تصفیه آب خانگی که در این مطلب عنوان شد را مورد بررسی قرار دهید. همچنین در انتخاب دستگاه مورد نظر، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی را به‌عنوان آخرین فاکتور بررسی نمایید. در همین راستا و به منظور انجام یک خرید مطمئن، کارشناسان Ropersi می‌توانند راهنمای خوبی برای انتخاب یک دستگاه مطمئن و باکیفیت برای شما باشند. جهت ارتباط با مشاورین این مجموعه هم‌اکنون می‌توانید تماس بگیرید و درخواست مشاوره نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *