مقالات

خرید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

خرید تصفیه آب، خرید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

خرید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

خرید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی برای شرایط آب مناسب راه حل بسیار کاربردی می باشد.

این روزها وجود یک دستگاه تصفیه آب در خانه بسیار لازم و ضروری است، چراکه شما با خرید هرکدام از انواع تصفیه آب می‌توانید از بروز بیماری‌های مختلف پیشگیری کرده و سلامت خود و عزیزانتان را حفظ نمایید. همانطور که می‌دانید آب لوله‌کشی به دلیل داشتن انواع املاح و آلاینده‌ها زمینه را برای ابتلا به بیماری‌های قلبی، کبدی، کلیوی و سرطان در افراد فراهم می‌آورد. بنابراین خرید دستگاه تصفیه آب زیر سینکی می‌تواند یک راه‌کار عاقلانه‌ای باشد تا شما از تحمیل هزینه‌های درمان در آینده برحذر باشید. همانطور که می‌دانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه زیر سینکی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل همکاران ما در گروه تصفیه آب پرشیا قصد دارند در این مطلب نکات مهمی درخصوص انواع سیستم‌های تصفیه وخرید بهترین دستگاه تصفیه زیر سینکی برای شما بیان نمایند، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

انواع سیستم‌های تصفیه خانگی

هرکدام از انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به روش‌های مختلفی آلاینده‌ها و آلودگی‌های موجود در آب را ازبین می‌برند. این دستگاه‌ها که ازلحاظ تعداد فیلترها، نوع فیلترها و نحوه عملکرد با یکدیگر متفاوت هستند با اسامی مختلف در بازار به فروش می‌رسند. در ادامه انواع سیستم‌های تصفیه خانگی را در کنار یکدیگر بررسی می‌نماییم تا شما بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری نمایید.

تصفیه آب اسمز معکوس

یکی از بهترین سیستم‌های تصفیه آب، سیستم تصفیه اسمز معکوس به‌حساب می‌آید؛ چراکه این سیستم می‌تواند تا 95 درصد از آلاینده‌ها و املاح مضر آب آشامیدنی را حذف نماید. دستگاه‌هایی که با این شیوه آب را تصفیه می‌کنند، فیلترهای مخصوصی دارند که می‌توانند در چند مرحله آب را تصفیه کرده و درنهایت املاح مفید مانند سدیم، منیزیم، روی و… را مجدداً وارد آب نموده کیفیت آب را بالا ببرند.

تصفیه آب قلیایی

 در فرآیند تصفیه آب قلیایی نیز آب براساس سیستم RO تصفیه می‌گردد و تمام املاح و آلاینده‌ها از آن حذف می‌شود. تفاوتی که این سیستم با سیستم اسمز معکوس دارد در این است که آب بعد از تصفیه به شیوه RO حالت اسیدی پیدا می‌کند، اما این سیستم به دلیل داشتن فیلتر قلیایی می‌تواند خاصیت معدنی آب را حفظ کند و همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی به آب اضافه نماید. خاصیت آنتی اکسیدانی آب از بروز انواع بیماری‌ها ازجمله سرطان جلوگیری خواهد کرد.

تصفیه آب اولترا فیلتراسیون

 دستگاه‌هایی با این شیوه تصفیه دارای 3 فیلتر پشت سر هم هستند که روی شیر آب نصب می‌شوند. این دستگاه که فیلترهای محدودتری دارد می‌تواند رسوبات و مواد شیمایی آب را به خوبی حذف نماید. این دستگاه بدون برق کار می‌کند و هیچ مخزنی جهت ذخیره سازی آب ندارد، بنابراین شما در هر لحظه می‌توانید بدون نیاز به برق از آن استفاده نمایید. درصورتی که محل مناسبی در زیر سینک آشپزخانه ندارید تا بعد از خرید دستگاه تصفیه زیر سینکی آن را نصب کنید، خرید یک تصفیه آب اولترا فیلتراسیون می‌تواند گزینه خوبی باشد.

تصفیه آب فرابنفش

در برخی مناطق مانند شهرک‌ها یا ویلاهای شمالی که آب مصرفی ساکنین ازچاه‌های عمیق یا نیمه عمیق تأمین می‌شود آلودگی‌های میکروبی بسیاری مشاهده می‌گردد. درصورتی که این آلودگی‌ها در حد بالایی باشند به شیوه RO ازبین نمی‌روند، بنابراین استفاده از تصفیه آب فرابنفش لازم و ضروری می‌گردد. این دستگاه‌ها، سیستمی مانند تصفیه اسمز معکوس دارد با این تفاوت که در مرحله هشتم یا همان مرحله آخر فیلتر UV فرابنفش وجود دارد و می‌تواند میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های خطرناک را از آب حذف نماید و به اصطلاح آب را استریلیزه کند. این اشعه کاملاً بی‌خطر است و درون یک لامپ جیوه‌ای داخل دستگاه تولید می‌گردد. این دستگاه مناسب استفاده درون شهر نیست، چراکه حاوی کلر است و تأثیری بر آب شهری ندارد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه زیر سینکی

خرید انواع تصفیه آب، باید باتوجه به میزان مصرف خانواده و نوع آب لوله‌کشی انجام شود؛ به این معنی که شما در درجه اول باید میزان سختی و املاح آب لوله‌کشی محل سکونت خود را آزمایش نمایید و سپس باتوجه به میزان آلودگی آب، مناسب‌ترین دستگاه تصفیه آب را خریداری نمایید. در خرید دستگاه به شیوه Ro یکی از مهمترین نکات وجود پمپ و مخزن ذخیره در دستگاه به‎حساب می‎آید. اگر مصرف آب خانوار شما بالا است پیشنهاد گروه تصفیه آب پرشیا به شما، خرید تصفیه آب اکولایف به‌حساب می‌آید. این دستگاه‌ که به‌عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه زیر سینکی شناخته شده است در طول شبانه روز قادر است 100 گالن آب را به شیوه اسمز معکوس تصفیه ‌نماید. 

طراحی مناسب و کاربرد آسان تصفیه آب اکولایف، نظیر خاموشی خودکار سبب شده‌ است تا در بین انواع دستگاه‌های تصفیه آب به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل گردد.

 

کلام آخر

مزیت‌ نوشیدن آب سالم و گوارا و استفاده از آن در طبخ غذاها بر کسی پوشیده نیست، همه ما می‌دانیم با تصفیه آب شرب می‌توانیم از بروز انواع بیماری‌ها جلوگیری نماییم و غذاهایی لذیذتر طبخ کنیم. همکاران ما در گروه Ropersia در این مطلب تلاش کردند نکات مهمی درخصوص انواع دستگاه‌های تصفیه آب به شما ارائه دهند. شما می‌توانید با بررسی این مطلب جهت خرید دستگاه تصفیه زیر سینکی از این مجموعه اقدام نمایید. شما با ورود به وب‌سایت این مجموعه و بررسی انواع مدل‌های تصفیه آب، باتوجه به میزان مصرف خانوار و فضای موجود در زیر سینک مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب نمایید.

پیشنهاد گروه تصفیه آب پرشیا به شما خرید تصفیه آب اکولایف است؛ چراکه فیلترهای به‌کار رفته در محصولات اکولایف برپایه گیاهی ساخته شده‌اند و تمامی قطعات دارای استانداردهای لازم هستند. درصورت وجود هرگونه سؤال در ثبت سفارش و عملکرد هرکدام از انواع دستگاه‌های تصفیه آب می‌توانید با شماره 02126458929 با همکاران ما در گروه تصفیه پرشیا تماس حاصل‌ فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *